Skip to content

Hemligheter

28 december, 2010

Inte för att jag på något vis är någon slags modern Scrooge som går runt och huttrar negativt om Kalle Anka eller julsånger (utan för den sakens skull tycka det är ok alls, själv) men när man med nöd och näppe överlever julhelgen med allt påklistrat ”mys” vill man bara öppna balkongdörren och flyga fritt när man får inbjudan till ett fejsbook-event kallat pussa någon på nyår å man förväntas ha någon älskandes vid sin sida som man kan ringa in det nya året med. ja har inte tid att tänka på sånt då, jag kommer ha nog med att kämpa mot mina yttre demoner (läs: far å morföräldrar, samt andra släktingar som ska annektera min våning över nyår och säkert längre än så om jag känner dem rätt…) nåväl. jag har ändå skapat en liten gömma för nässelvinet, chivas regalen å andra medeciner som kan hålla mig i schack under tiden… önska mig lycka till! (jag kommer definitivt behöva d!)

One Comment leave one →
  1. stefan villkatt permalink
    28 december, 2010 08:10

    Du är inte ensam, vi är många som antingen sitter fast med människor vi inte vill vara nära eller sitter själva och undrar var det där livet som är som vi vill har tagit vägen.

    Tack för att du delade med dig!

Kommentera

