Skip to content

Samma nytt

2 januari, 2011

nya tider samma krig. Samtliga monster är kvar å allt framstår som alltmer skrämmande desto lättare dimmorna blir med tiden. champagnefrukost (som igår) å rostbiffsmackor till brunch. vad är klockan?, hör jag faster ropa från hallen. sen: dörr som smäller igen. följt av dödstystnad. så jag skakar av mig allting å testar klänningar framför spegeln, tyg jag egentligen inte borde låta min hud göra sig alltför bekant med då jag vet av mig att jag aldrig kommer få ta över dem…

No comments yet

Kommentera

