Skip to content

Att äta sig till döds, osv

10 januari, 2011

med risk att förvandla min lilla internetdagbok till en matblogg skriver jag andra inlägget i rad som berör ämnet. hoppas d inte blir nån ful vana bara, men jag måste bara få nämna hur äcklad jag blir av DENNA bild! seriöst! om man nu är trött på sitt liv å vill avsluta de kan man väl ändå göra det på värdigare sätt än att sätta i sig allt det där? menar, finns väl färgrika piller som förstör en effektivare än de där? Mon dieu!

xx

ps: hittade förövrigt bilden via någons Iheartit-sida, som är väldigt inspirerande, och som jag i sin tur fann via emma på kentforumet som blivit lite utav en internetvän av vikt. hon gör mycket inspirerande å hoppas nu att ni kan lämna era sidor som länkar via kommentarerna. visa mig vad ni tar er vidare på!

No comments yet

Kommentera

