Skip to content

En prins på besök

27 januari, 2011

Ni får ursäkta min veckolånga frånvaro, d var aldrig meningen att bli så långt ifrån mellan då å nu. Men ja. Vi öfvriga har blivit ofrivilliga slavar, fastkedjade i I:s ivriga kommenderingar. Blommor dit, dukning där. Matsalen är lika delar blomsterfällt som bord att äta på. Doftar gott, gör d däremot. Likt nya Les Exclusifs de CHANEL >>SYCOMORE<< som förövrigt bara är en av bördorna som spridit sig på övervåningen. På mattorna som ligger utspridda ut mot köket ligger hundar (två dalmatinervalpar) jag inte visste vi ens ägde.

D bästa med hela denna anordning, det projekt som växt ut från brevet jag skrev om i mitt förra inlägg, är att man inte hinner bråka med mig om yttrandet om min eventuella hemliga syster. D märks att attityden mot mig är stark ibland, som hivad whiskey, men vi har alla alldeles för mycket för att tänka på d nu.

Hur det gått? Tack för att ni frågar. Ganska bra, faktiskt. Hysterin eskalerade i en glasklar lite tår när dörren öppnades å I:s glömde prins stod där å väntade på att återigen få växa ihop med henne. Två världar som vill bli en…

No comments yet

Kommentera

