Skip to content

Black Sunday Afternoon

30 januari, 2011

Kaoset å tumultet har fått mig på vilovägar. bestämde mig tidigt att fly fältet, inte behöva stå ut. Så packade en väska, ringde en taxi tillbaka till Stockholm (som jag egentligen inte vill återvända till, men som ändå är bättre än det korrupta kungadömet mitt nuvarande hem håller på att förvandlas till). Nyckeln i låset får mig att le. lugna ned mig lite. tar en dusch och byter om till en klänning jag inte ens minns jag köpt. Konstigt. men jag mår alldeles för dåligt för att ägna det någon ytterligare tanke. kryper istället ihop i soffan med ett glas vin (läs: femhundratusen glas vin) å försöker tänka igenom livet som det ser ut nu. med all ovisshet vet jag inte hur jag ska orka. allt drickande skänker visst lugn, men skapar även ytterligare klyftor mellan mig och dem. D är lösningen som blev problemet. Medicinen som fick mig ännu sjukare. Å hur fan löser man ett sådant dilemma?

Annars: skulle jag dö hår å nu skulle ingen sakna mig, märka av d. så jag fortsätter skriva på slutet av min bok. bör vara färdig, ungefär, snart. Förhoppningsvis märker någon av mig då å kan ta emot mitt skadeskjutna hjärta…

No comments yet

Kommentera

