Skip to content

Måla moln med mitt blod

31 januari, 2011

vill poängtera att denna är inte skapad av mig, utan fick den över mail. den är från en Studio Total-fest, som jag missade för att jag var ute ur stan ett litet lite tag.

(hatar mitt liv)

 

Man skriver också:

 

I morgon kommer då till slut Resumés efterlängtade artikel. Vi tänkte passa på att besvara nåra av anklagelserna direkt till er älskade gruppmedlemmar.

* Studio Total har bankkonton i Schweitz
Det stämmer men det är mest för att det är coolt. Ibland när vi är ute i Europa och föreläser för kunder använder vi det kontot. Snälla resumé. Hör ni inte själva hur coolt det låter?

* Tomas Mazetti heter inte Tomas Mazetti
Nä kära Viggo. Ibland kallar jag mig också Apan från Arjeplog. Men jag HETER inte så. Som jag sagt i både magasinet Filter och SVD senast i höstas så har jag ett annat efternamn. (Mazetti är min mammas namn).

* Studio Total har 17 betalningsanmärkningar.
He he. Egentligen har vi typ 30 stycken, men Resumé har inte hittat alla våra bolag. Varför betalar vi inte i tid? För att vi HATAR EKONOMI. Vi gör vårt bästa, men vi SUGER och jag personligen har ADHD och kommer att fortsätta slarva.

* Studio Total har Bojkottat Resumé-bar.
Är detta verkligen en seriös anklagelse? I så fall: vi har inte bojkottat er bar. En gång mejlade Viggo och frågade om vi ville prata på baren i Malmö och jag svarade att det kunde jag göra om Viggo gjorde intervjun kroppsmålad som spindelmannen. Det var ett skämt Viggo! Jag vill, i verkligheten, absolut INTE se dig kroppsmålad som Spindelmannen.

I en månad har två personer jobbat på detta. Kom igen! Vill ni ha skandaler? På festen i fredags kissade lilla Lovis i mina kupade händer. Jag har i radio bett alla varumärken som börjar på bokstaven G att dra åt helvete. Jag bodde i flera år i ockuperade hus och livnärde mig på att snatta.

Är det bra uppförande av en som vill ha ansvar för globala varumärken?
Ganska många företag inte tycker det.
Sen finns det en del företag som inte bryr sig så länge vi tjänar pengar åt dem och till slut finns det ni som älskar oss för dem vi är. Till er: vi älskar er också. Så att vi nästan går sönder.

Avslutningsvis tänker Studio Total att bränna upp och ge bort våra pengar. Vi tänker bryta mot ALLA regler och spendera lördagskvällarna med händerna fulla av Lovis urin. I alla fall så länge alternativet är Resumé Bar.

Kram
/Tomas

* PS. Viggo frågade också om annat. Som om det är sant att jag har försökt begå självmord. Kanske det Viggo, men det är saker som jag inte har nån lust att debattera med en man som samma dag som 300 personer DOG av kriget i Afganistan förklarade att svenska valets viktigaste fråga var avskaffandet av Reklamskatten.

 

Jag saknar känslan av att vilja dö för er. Ge mig en ny chans ok?

No comments yet

Kommentera

