Skip to content

Trolös

19 februari, 2011

Vet inte varför, men d som hände häromdagen har fastnat i mig, börjat betyda ”någonting” (tror jag).
Skepnader, eller om d är skuggor är svårt att säga, men ibland ser jag någon eller någonting bara sväva förbi när jag minst anar d. Snabbt, som brustna drömmar om någonting hållbart; någonting som kärlek ristat i sten eller en bok dedikerad ett svagt slående hjärta, skrivet med författarens egna blod. Kanske är det d jag ser, ibland?

No comments yet

Kommentera

