Skip to content

Rosjimmel

8 mars, 2011

rosjimmel

D börja som sagt innan helgen, första fasen överlevd med andra ord. Men… d är ingen tröst, alls. Hon går efter mig som ett fastkedjat klot jag fått för något grymt brott jag aldrig begått. Inte kul, värre än vanliga problem i mitt liv (som att E slutat höra av sig..?) Jag måste göra mig av med barnvakten. Men hur? Rosjimmel (som jag kallar henne, kan aldrig urskilja hennes namn) måste bort innan jag själv hoppar ut från västra tornet…

några tips på hur jag skall gå tillväga?

No comments yet

Kommentera

