Skip to content

Japan (å mitt hjärta) som skälver

15 mars, 2011

D är svårt, för att inte säga direkt omöjligt, att missa vad som händer borta i Japan just nu med jordbävningar, reaktorer som sprängs och läcker farligheter samt att en vulkan ska ha blivit aktiv till följd av d tsunamis som drabbat Tokyo. Gudskelov vad d landet får lida just nu, vilket de inte förtjänar. Bättre modeshower (efter france) får man nog leta efter.

Hursom. Här hemma är allting som vanligt, jag å personalen klagar på kylan å det det enda bandet jag kan känna till dem är hur skalven i mitt hjärta. Ensamheten å desperationen. Suckarna.

Men på tal om Japan fick jag post igår från en vän i Tokyo jag träffa när jag var där i höstas (mitten av oktober, ungefär), en jättefin tidning. som tur var är stora delar av den på engelska (även om jag inte kunde bry mig mindre ändå, bilderna är vackra hursom):

 

No comments yet

Kommentera

