Skip to content

blodiga händer

22 mars, 2011

D slår mig att flykten aldrig blir lika ljuv när man plötsligt vaknar upp å inser att allting slår tillbaka på en. Mitt så kallade alkoholmissbruk höll jag nere ett tag men insåg jag inte vann någonting på d. Resorna till Milano, Rom, Tokyo, Wien och tillslut Köpenhamn lönade sig icke. För hur mycket jag än flackar runt, hur många sängkamrar jag än låter mig lockas ned i, så förblir jag samma trasiga Flora som innan. Ingenting att göra åt. Men jag måste hitta en lösning, kartan med benzo som ligger på bordet mitt framför mig kan inte vara den absoluta lösningen. å jag vill ju inte sluta upp såhär (d skulle vara alldeles för ofashionabelt för min smak):

One Comment leave one →
  1. Lee permalink
    17 april, 2011 09:51

    Ofta konstfackfittor surfar /b/

Kommentera

