Skip to content

Black Swan

4 april, 2011

Inte för att jag tror någon läser d här, eller för den delen bryr sig d minsta, men anledningen till att jag varit rätt oaktiv här å på fejsboken är inte bara boken utan allt som hänt. Rosjimmels självmord, tappad matlust. Ökat behov av att fly livet jag en gång kände d som. Har insett att d inte spelar någon roll hur många böcker jag låter flytta in i biblioteket, hur många vänner jag får på olika internetsidor eller att jag faktiskt blir inbjuden på fester numera. Allt d där är en illusion, ettor å nollor. Så spelar d heller ingen roll att man blir inbjuden till en anti-mobbinggrupp på F eller att min Newsmill-artikel ligger kvar när majoriteten ändå inte bryr sig ett skit.

Samtidigt som våran blir ljusare blir mina dagar mörkare, behovet av fysisk kontakt å luft i mina lungor minskade, jag vill bort. Långt bort härifrån. Dit ingen når. Först då kanske man får vara ifred från alla som kastar glåpord mot en, som bara vill slå å göra en illa på alla tänkbara vis.

No comments yet

Kommentera

