Skip to content

döden är ett uppvaknande från den dröm som är livet

7 april, 2011

Vy från ett luftslott

jag förstår mej inte på folk ibland. igår när jag skrev att jag vill ta mitt liv för att ingen älskar mej – vilket jag förstått är en reell sanning efter 21 års livserfarenhet – så kommenterar flera med att de bryr sej om mej och inte vill att jag gör mej illa. men d är väl som d säger: ”men kärlek får man bara se, när tak å väggar rasar in ijen i ensamheten…”

så jag kan omöjligen se döden som ett misslyckande, tvärtom. D är mer likt ett uppvaknande ur den (mar)dröm som är lifvet.

One Comment leave one →
  1. Maguns permalink
    14 april, 2011 04:21

    Mig/det snälla, gillar inte att vara grammatik nazist men för en gångs skull…

Kommentera

