Skip to content

Varma vindar

12 april, 2011

Jag har inte kunnat sova någonting efter att ha mött en vägg av alla era ord, mest varma. så, från mig till er:

ända sedan jag började blogga å skriva av mig på internet har jag fått ungefär noll respons på mitt… blödande. men igår kväll hände någonting. Jag valde att lägga ut ett event där jag uppmanar alla minna bekanta på Facebook å andra sidor att minnas mig genom att lägga ut pengar åt Friends och BRIS istället för att köpa blommor till min begravning (mina släktingar lär ändå inte låta över tusen främlingar närvara hursom…). Eftersom ingen reagerat på något av det jag skrivit om att jag mår dåligt efter mina föräldrars död, övergivandet från mina släktingar å nu senast Rosjimmels självmord, såg jag inte mycket ljus i den tomma öken som var mitt liv ändå.

Men som sagt; någonting hände. EVENTET förändrade allting. D var som väggar som ramlade in, fick folk att se klart. Å plötsligt tog de min sida. Skrev vackra ord, NI skrev vackra ord till MEJ (!!!) å lät mig veta hur mycket jag betyder. Kanske blev det ett missförstånd, jag skrev inte att jag kommer ta farväl snart för att få er att få mig att avstå, utan för att få er hjälpa framtidens barn såsom ingen kunde hjälpa mig.

JAG ÄR TRÖTT EFTER ATT HA LEVT I KONSTANT MÖRKER, ÅH, Å NU SÖKER JAG MIN VILA. EVENTET ÄR MITT SÄTT ATT SÄGA TACK/FÖRLÅT&FARVÄL; MÅ NI KÄMPA STARKARE ÄN MEJ NI KOMMER STÅ EMOT STORMARNA Å VÅGORNA BÄTTRE MEN HOPPAS NI KAN FÅ LITE KRAFT FRÅN MIG (NÅGOT BORDE KUNNA BLI ÖFVER). D BLIR MITT ARV!

No comments yet

Kommentera

